• Vitaminok, fehérjék és aminosavak akciósan a legolcsóbban

Blog

Ttudod, hogy mennyi vitaminra van szükséged?
A tudományos világban rengeteg vita van arról, hogy mennyi vitaminra is van szükségünk naponta. Kezdetben azt a mennyiséget vették alapul, ami a hiánybetegségek elkerüléséhez kellhet, és a legtöbb nemzeti ajánlásban a mai napig ezek a napi dózisok szerepelnek.
Az omega 3 hatása az érelzáródásra.
A halolaj csökkenti, a trombózis kialakulásának kockázatát! Az Omega-3 zsírsavak jelentősen csökkentik a vénás tromboembólia (érelzáródás) kialakulásának kockázatát. Erre az eredményre jutott egy 2014 júniusában publikált norvég tanulmány.
Mennyi vitamin marad az élelmiszerekben?
Gyakran olvassuk, halljuk, hogy a szervezet vitamin- és ásványi anyag szükségletét elsősorban természetes táplálkozással tanácsos biztosítani.
Echinacea, vagy más néven kasvirág
Az echinacea, vagy más néven kasvirág napjaink legnépszerűbb és egyik leghatékonyabb gyógynövénye az influenzaszerű és meghűléses betegségek kezelésére, megelőzésére. "Titka" abban rejlik,
Szívünk ügye...
Magyarországon halálozási statisztikában, az első helyen a szív és érrendszeri betegségek okozta halál áll. A népességszintű magnéziumhiány ennek egy általános alábecsült rizikófaktora.
Kardió! Amikor a kevesebb jobb!
A közelmúltban az Obesity szaklap hasábjain érdekes közlemény jelent meg, melyből kiderült, hogy a napi 30 perces aerob edzés épp olyan hatékony, mint a napi 60 perces. A kutatók 61 közepesen túlsúlyos, ülő életmódot folytató embert vontak be a kísérletbe.
A kreatin szerepe...
A kreatint, több mint 100 éve ismerjük és több mint 500 kutatási eredmény támasztja alá biztonságát és hatékonyságát. Manapság, elsősorban sportolók alkalmazzák izomtömegük és teljesítményük növelése érdekében.
Tudtad mire jók a vitaminok?
Nézzük meg őket részeltessen.
MIÉRT ÉRDEMES FIGYELMET FORDÍTANI A ROST BEVITELRE?
A megfelelő rostbevitelnek számos közvetlen és rengeteg közvetett előnyös hatása van. A magas rosttartalmú ételeket többet rágjuk, így javul emésztésük és laktatóbbnak érezzük.
OMEGA-3 Mit, hol, mennyit?
A tengeri halak (például a hekk, a makréla, a lazac, a tonhal, a tőkehal, a szardínia) az omega-3 zsírsavak legjobb forrásai. A hazai halak közül a busa tartalmazza jelentősebb mennyiségben.

Oldalak